2
Sikorsky-Boeing efectuează prima misiune de asalt aerian a armatei cu un elicopter foarte neobișnuit.
Echipa Lockheed Martin Sikorsky-Boeing a finalizat testele de zbor pentru profilul misiunii, pentru competiția Future Long-Range Assault Aircraft (FLRAA) a armatei.
Zborurile au fost efectuate cu Defiant X , un elicopter coaxial care poate obține cea mai mare parte a tracțiunilor înainte de la o elice montată pe coadă. La începutul acestui luni, a fost testat in prima misiune de operațiuni de zbor la nivel scăzut și aterizări în zone restrânse.
A fost demonstrată pe deplin capacitatea lui Defiant X, de a executa manevre zburând cu 236 de noduri în zbor la nivel. Apoi reducând forța propulsorului pentru a decelera rapid pe măsură ce ne apropiam de zona de aterizare restrânsă și neamenajată. A declarat Bill Fell, șef de test de zbor Defiant, pilot la Sikorsky și un aviator retras al armatei americane.
Acest tip de decelerare a elicopterului, ne-a permis să menținem controlul situației și să vedem zona de aterizare și să aterizăm fără decelerația tipică a elicopterului cu rotorul în sus. Locul aterizării a fost foarte restrâns, necesitând o cădere aproape verticală. Am aterizat Defiant X tocmai pe obiectiv, cu puțin efort, în timp ce am coborât în această gaură în gustă. Menținând în același timp spațiul liber din toate părțile, a spus Fell.
Un videoclip pe YouTube lansat de „Team Defiant”, din 18 ianuarie, arătă elicopterul zburând la operațiuni de test la altitudine joasă, într-o zonă împădurită la viteze scăzută. Cu acest elicopter vor zbura soldați și mărfuri, în lupte, cu o viteză de peste dublu față de elicopterele actuale ale Armatei.
Defiant concurează cu aeronava cu rotor basculant Bell V-280 Valor pentru programul FLRAA. Până la sfârșitul deceniului, unul dintre aceste elicoptere de înaltă tehnologie ar putea înlocui elicopterele convenționale ale armatei, cum ar fi Sikorsky UH-60 Black Hawk.
Trimiteți un comentariu