2 Cellos 2018 2020 ADA aeroport Africa AI Alberta Algeria amazon America Latina Antarctica antispy Apocalipsa argint arme ASIA asteroid Atlanta aur Azov Azovstal bioweapon bitcoin Bitconnect Blockchain bombardiere Brazilia BTC Buenos Aires Bunker bursa CA CA Anomalies caderea bitcoin California Canada carantina Cardano Carmen Dan cazuri CDC CEO CEO-uri China Clearview climatice Cobra Coinbase Actiunile Coinbase Schimbul Coinbase Coinhive colaps Colaps economic Europa colaps collapse Conspiratii Coreea de Nord corona coronavirus corporatii Cospiratii Covid-19 crimeea Criptomonede criza criza energetica cryprocurrency crypto crypto-curency crypto.com cryptocurrency Cryptodollar Cryptohopper bot tranzactionare cyptocurrency Dark Web Defiant X depresie Dezastre naturale diferenta Dogecoin dosarele x Dr. John V. Milewski DUMP Ebola economic collapse Economice Egon von Greyerz elita Ethereum evacuare Evenimente Extraterestri Extraterestrii Ezfly Falcon 9 FEMA Filme financiar FMI Franta Gazprom Georgia Germania Ghilotine globala Globalisti Gucci Guillotines hack hackeri Hackread.com hallowen hegemonia holograma Homeless Huanggang Ialia incendii Internet inundatii de namol Iot Iran isaia Israel Istorie Italia IUSD Jeff Bezos justiție Kali Kazahstan khazara Koreea lacuste Lagos Lasere Linux Litecoin locuita Lombardia Los Angeles luna Macron mafia Major Grom Plague Doctor Mariupol Maryland masoni Meritocrația Ministru Missouri Mistere Mistere adevarate Mobile Morgue moda mud flood MWO NEAR New jersey New York Nigeria noi Nord Koreea NTF nuclear NWO NY coronavirus Oceane ONU Oregon pandemie Peninsula Pentagon peste spada Petersburg petrodolar petrol Phenian piețe Politice Portul Shanghai predictii programul protocolul venus PSS Putin Q Qarantine rachete razboi Razboi nuclear razboi Rusia Recomandate remimbi Reptilieni resetare monetara Retele de socializare Roland Bernand Rotschuld rRusia rusesti Rusia Russia Samart Samsung Electronics sanctiuni Sankt Santa Anibal SARS Sars-Covid-19 sateliti Scam schimbari science fiction Seattle secret Seriale turcesti serviciile secrete sf Shanghai Shanghai Ucraina Shiba Inu SHTF Shutdown siberia Siri SOL Solana Soleimani Space X SpaceX Spania spatial spy Stablecoin Starbucks Stiinta Stiri Stiri News stiri economice stiri financiare stiri razboi stiri jocuri Stiri Germania Stiri Putin stiri scurte Stiti SU-34 SUA Sua razboi Submarine nucleare Știri The x-files Trudeau Turcia Turkey Twitter Twitter Elon Musk Klaus Schwab ucraina UE UN Uncategorized US valuri pe luna Valuri uriase Venezuela Videoclipuri Vietnam Virginia virus Vitalic Buterin Greyscale Genesis war Washinghton Wuhuan Wuhuan-400 ww3 x files yuan Rusia Zapata

Santana Aníbal, mașina de teren militară

2

 Povestea tristă a lui Santana Aníbal, mașina UME


Santana Aníbal este una dintre mașinile din desfășurarea UME, Jaén este orașul andaluz unde a fost fabricat vehiculul ușor, oficial al armatei spaniole. In 2005 o revistă britanică de autoturisme, l-a numit cel mai bun off-road off-road din lume.

 Adevărul este că lui Santa Aníbal nu i-au lipsit niciodată calitățiile off-road , așa cum lui Linares nu i-a lipsit un prestigiu bine câștigat la conducerea SUV-urilor. 
Cu toate acestea, productia fabricii Santana Motor s-a încheiat cu proiectul acestui autoturism.  SUV-ul a fost conceput și dezvoltat din 2001 pentru a servi ca vehicul militar și care a fost adaptat ulterior pentru vanzarea pe piata publica.

Dar pentru a înțelege istoria lui Santana Aníbal , trebuie să ne întoarcem cu înapoi, cu 30 de ani în Andaluzia. Unde s-a construit SUV-ul Land Rover Santana Anibal. Așa era asocierea dintre marca Land Rover și fabrica Linares. Unde Defender-urile erau asamblate sub licență din 1969,  și au fost comercializate sub această marcă „hibridă” spaniolă-britanica.

In 1989, Land Rover și-a închis participarea la Santana din cauza unor probleme financiare, firma andaluză a continuat să monteze celebrul Santana Land Rover 2500. . Vehicul de teren care nu depășea 90 km/h pe autostradă era foarte popular în Spania la începutul anilor 90.

În acel deceniu, Santana Motor a reușit să supraviețuiască datorită licenței de fabricație a modelului Suzuki. Deși japonezii și-au lichidat prezența în 1995 din cauza productivității scăzute a uzinei. Vitara a continuat să fie asamblat acolo, sub proprietatea Consiliului de Administrație Andaluzia, până în 2005. Pe parcurs, în fiecare an cifra de vânzări a scăzut, iar pierderile au ajuns la sute de milioane de euro pe an (3001 milioane în 2001).
Santa Anibal era echipat cu un motor Iveco de 2800 cmc, injecție directă prin common rail si avea 125 CP. . Cu suspensii cu arc cu lamelă și consumul de combustibil care rare ori cobora sub 12 l/100 km,  era o mașină incomodă pentru călătorii rutiere.

Având în vedere că vânzările Aníbal în 2003, dar a venit cererea armatei de cumpărare a 750 de unități dintr-un vehicul ușor. Doi concurenți păreau cei mai proeminenți: pe de o parte, Santana Motor și, pe de altă parte, Urovesa, o company din Galicia care producea Vamtac. Un fel de Hummer spaniol care, de departe, oferea calități off-road mai bune și era , de asemenea, inițial adaptat utilizării sale militare.

Cu toate acestea, cei de la Santana Motor s-au grăbit să adauge lui Aníbal tot ce era necesar: antene, suport pentru arme grele etc,  Pregăteau oferta despre care știau că ar trebui să fie inferioară Urovesa. Au reușit să se asigure că ar putea face vehicule cu aproape 3.000 de euro mai ieftine, deși la 26.384 de euro pe unitate, nici nu par ieftine.

Dar adevăratul avantaj al companiilor Linares nu era tehnic, nici economic, ci politic. La acea vreme, Junta de Galicia era condusă de Manuel Fraga. In timp ce Junta de Andalucía era condusă de Manuel Chaves și, întâmplător, în fruntea Ministerului Apărării se află încă din anii '90 un alt baron al PSOE: José Bono. 

Ajungem astfel in 2005, an în care, întâmplător, Guvernul lui José Luis Rodríguez Zapatero a decis să creeze UME. Unitatea Militară de Urgență a Armatei Spaniole cu sediul în Torrejón de Ardoz și care până în 2008 ar trebui să aibă 4.000 de membri între ofițeri. şi oameni.trupă. Printre vehiculele cu care a fost echipat UME de la începutul s-au numărat 225 de unități ale lui Santana Aníbal .

Cryptohopper

Trimiteți un comentariu

[blogger][facebook][disqus]

Menu F

Author Name

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Un produs Blogger.

s