Laptops

Lovitura economică „Made In China”

Collaps Economic
   
  Contagiunea economică datorată coronavirusului este în curs de desfășurare. Hyundai a întrerupt producția. Sony, Apple și Ford au emis avertismente.

Dacă nu puteți obține piese, nu puteți construi mașini.
   Datorită unei opriri a producției legate de coronavirus în China,  Hyundai a închis o anumită producție .
  Hyundai, cel de-al cincilea producător auto din lume, a anunțat marți că suspendă liniile de producție la fabricile sale de mașini din Coreea de Sud, unul dintre primii mari producători care se confruntă cu probleme severe ale lanțului de aprovizionare din cauza coronavirusului.
   Multe uzine auto din China s-au închis deja din cauza virusului, inclusiv fabrici administrate de Hyundai, Tesla, Ford și Nissan. Uzinele Hyundai din Coreea de Sud ar fi primele care au închis liniile în afara Chinei și vin în condițiile în care Hyundai a acumulat producția în China în ultimele două decenii.

Contagiune economică


Wall Street Journal comentează  contagiunea economică a Chinei
   Peste 20.000 de cazuri de coronavirus au fost confirmate la nivel mondial - o creștere de opt ori în ultima săptămână - iar experții spun că sute de mii ar putea să nu fi fost încă diagnosticate. Două zeci de țări  au raportat cazuri și multe au restricționat călătoriile din China pentru a limita contagiunea. Companiile evacuează angajații din China.
  Producătorii americani precum Ford, Apple și Tesla au oprit temporar producția. O șesime din vânzările Apple și aproape jumătate din veniturile producătorului de cipuri Qualcomm provin din China. La fel  80% din ingredientele active folosite de producătorii de medicamente pentru a produce medicamente finite. 

  Deoarece China este cel mai mare producător din lume și o piață de consum enormă, înghețul economic va perturba lanțurile de aprovizionare și va reduce câștigurile corporative.
   Creșterea PIB a Chinei a fost deja cu siguranță mai mică decât cifra oficială de 6% și este probabil să scadă cu o treime sau mai mult.
  Probabil este prea mult să-i ceri domnului Trump să-și ridice tarifele la exporturile chineze, deși ar ajuta. Cel puțin ar putea să ofere Beijing mai multă latitudine pentru a-și îndeplini promisiunea de a cumpăra cu 200 de miliarde de dolari mai multe produse din SUA în următorii doi ani. Ultimul lucru pe care ar trebui să-l dorească președintele atunci când face campanie pentru realegere este o pandemie economică.

Amenințarea coronavirusului


   New York Times raportează  SARS Stung the Global Economy. Coronavirusul este o amenințare mai mare.
  Apple, Starbucks și Ikea au închis temporar magazine în China. Centrele comerciale sunt pustii, vânzările sunt amenințate - adidași Nike, haine Under Armour și hamburgeri McDonald's. 

 Fabricile care fabrică mașini pentru General Motors și Toyota întârzie producția, deoarece așteaptă lucrătorii să se întoarcă din vacanța de Anul Nou Lunar, care a fost extins de guvern pentru a stopa răspândirea virusului. Companiile aeriene internaționale, inclusiv American, Delta, United, Lufthansa și British Airways, au anulat zborurile către China.

Companiile avertizează asupra impactului


MarketWatch discută despre  impactul câștigurilor .
  • Wynn Resorts Ltd. are cea mai mare expunere din China, întrucât compania a obținut aproximativ 75% din veniturile totale din Macau în ultimele 12 luni, conform estimărilor bazate pe algoritmul proprietar FactSet.
  • Sony Corp. CFO Hiroki Totoki, a declarat că abandonul cauzat de încetinirea coronavirusului în producția, vânzările și operațiunile lanțului de aprovizionare a companiei ar putea șterge orientările revizuite pentru 2019.
  • BP a declarat că cererea curentă  anulala este cuprinsă între 300.000 și 500.000 de barili pe zi, nu cele 1.2 milioane pe care le preconizase pentru anul respectiv. „Bănuiesc că coronavirusul nu are nicio întrebare, va avea impact asupra cererii în acest an”, a declarat investitorilor un executiv BP.
  • Retailerul de bijuterii Pandora a declarat - "China este în prezent provocată de coronavirusul care a lăsat străzile goale și închiderile forțate ale magazinelor", a declarat CEO-ul Pandora, Alexander Laxik. „China este cea mai mare piață de bijuterii din lume și nu vom pleca de aici.”
  • Royal Caribbean Cruises Ltd. a estimat că anulările de croaziere și modificările itinerariului ca urmare a coronavirusului vor avea un impact de 25 de cenți pe acțiune asupra veniturilor. Compania a anulat deja opt croaziere din China.

Tulburări cunoscute



 Printre principalele întreruperi se numără stațiunile Ford, Apple, Tesla, Qualcomm, Hyundai, Wynn, Sony, BP, Pandora, Royal Caribbean, GM, Toyota, Nike, toate companiile aeriene și mulți producători de medicamente.

                                                       SURSA -  www.zerohedge.com
Share:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Articolul Zilei

Sars-Covid-19 „Nicio țară nu are o strategie de ieșire”

  Durata pandemiei este diferită în rândul experților.  Michael Levitt, laureat Nobel și biofizician Stanford, a spus la începutul ac...

Smartwatch

Blog Archive

Labels

Recent Posts

Urmați-ne prin e-mail